Mijn spannende gebeurtenissen - Reisverslag uit Imsida, Malta van marina meijeringh - WaarBenJij.nu Mijn spannende gebeurtenissen - Reisverslag uit Imsida, Malta van marina meijeringh - WaarBenJij.nu

Mijn spannende gebeurtenissen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marina

26 Februari 2008 | Malta, Imsida

Hallo allemaal,

Het afgelopen weekend was iets minder voor mij. Van vrijdag op zaterdag ben ik erg ziek geweest. Ook zaterdag voelde ik mij nog niet erg lekker. Wel zijn we even weg geweest naar Paceville, maar na een paar uurtjes had ik het alweer gezien. Heb veel op bed gelegen deze dag. Zondag voelde ik mij alweer een stuk beter en kon ik ook gewoon een beetje eten. Het weer is trouwens alweer een stuk beter, veel zon en lekker warm tussen de 15 en 20 graden, maar in de zon voelt het veel warmer. En het word alleen nog maar beter zeggen ze. Morgen is mijn laatste dag bij de Reception class, wel erg jammer, maar zie er ook naar uit om te kijken hoe het allemaal gaat bij de Kindergarten 2. Dit is meer groep 1/2, dus kan ik ook mooi zien wat voor verschillen er hier zijn. Morgenavond ga ik uit eten met mijn collega's van de Reception, heb ik ook erg veel zin in. Ga ook veel foto's maken, leuk als herinnering. Nou jullie horen volgende keer wel hoe alles gegaan is.

Iedereen trouwens bedankt voor alle reacties op mijn site. En natuurlijk ook voor alle kaartjes die ik krijg hier in Malta, dat is erg leuk om zoveel contact te hebben met familie en vrienden.

Nou jullie horen snel weer van me,

Veel liefs uit een warm en zonnig Malta,

groetjes Marina

  • 29 Februari 2008 - 17:58

    Familie De Vries:

    Hoi Marina,

    we hebben een week geleden ook al eens een berichtje gestuurd maar volgens je moeder heb je die niet gekregen. Ze print namelijk alles uit en wij stonden er niet bij. Dus bij deze nog een x een berichtje. We lezen net dat je ziek bent geweest, maar gelukkig gaat nu alles weer goed en heb je het erg naar je zin. Nog veel plezier in Malta.

    Groetjes
    Matthijs - Pieja
    Janine - Jannes
    Bart

  • 01 Maart 2008 - 09:20

    Tante Bé:

    Lieve Marina,

    Hopelijk lukt het mij te antwoorden. Leuk dat je ons steeds op de hoogte houdt. Hier is alles goed, ik heb een hele lieve vriend. Zijn naam is Andries.Dat zul je intussen wel van je moeder hebben gehoord.

    Groetjes, liefs
    Tante Bé

  • 02 Maart 2008 - 12:11

    Fam. Te Nijenhuis:

    hallo,marina
    wij zijn op vakantie geweest
    op wintersport dus.
    wij hebben elke dag mooi weer gehad
    alleen woennsdag een beetje slechte dag
    gehad maar dat geeft nie


    dagdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Imsida

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 April 2008

Mij allerlaatste week in Malta!!!

23 April 2008

laatse stageweek in Malta

05 April 2008

1e week samen met Ger

05 April 2008

1e stage week na de paasvakantie

26 Maart 2008

2e vakantieweek
marina

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 13508

Voorgaande reizen:

22 Januari 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: